diff --git a/public/content/content.json b/public/content/content.json index e4c42f49cf7cb5f806b87dcdf9c43077274773ff..e0903fd331cab7e4e6d9f54e9eca1a954c046f35 100644 --- a/public/content/content.json +++ b/public/content/content.json @@ -300,8 +300,8 @@ "project_is_on_going": true, "imageLink": "imgs/thumbnails/LA-lernenModell.png", "keywords": ["Learning Analytics", "Feedback", "Dashboard", "Student-centered"], - "description_en": "Ongoing research in the KNIGHT project’s Learning Analytics work package introduces an innovative framework for designing feedback systems in Learning Analytics (LA), harmonizing technical, psychological, and educational dimensions. By creating learner-centered environments, this framework enhances student engagement, motivation, and academic success while addressing the limitations of existing LA tools through alignment with cognitive and motivational theories.", - "description_de": "Laufende Forschung im KNIGHT-Projekt im Arbeitspaket Learning Analytics stellt ein innovatives Framework für Feedback-Systeme in Learning Analytics (LA) vor, das technische, psychologische und pädagogische Dimensionen harmonisiert. Es schafft lernzentrierte Umgebungen, die das Engagement, die Motivation und den akademischen Erfolg der Studierenden verbessern und gleichzeitig die Einschränkungen bestehender LA-Tools durch die Ausrichtung an kognitiven und motivationalen Theorien angehen." + "description_en": "Ongoing research in the KNIGHT project’s Learning Analytics work package introduces an innovative framework for designing feedback systems in Learning Analytics (LA), harmonizing technical, psychological, and educational dimensions. By creating learner-centered environments, this framework enhances student engagement, motivation, and academic success while addressing the limitations of existing LA tools.", + "description_de": "Laufende Forschung im KNIGHT-Projekt im Arbeitspaket Learning Analytics stellt ein innovatives Framework für Feedback-Systeme in Learning Analytics (LA) vor, das technische, psychologische und pädagogische Dimensionen harmonisiert. Es schafft lernzentrierte Umgebungen, die das Engagement, die Motivation und den akademischen Erfolg der Studierenden verbessern und gleichzeitig die Einschränkungen bestehender LA-Tools angehen." }, "refIndex": 14, "links": {