From cb5c53d29c78c23462e8de1fb11f0d8fd6fbafa3 Mon Sep 17 00:00:00 2001 From: Traboulsi <salam.traboulsi@hft-stuttgart.de> Date: Wed, 25 Sep 2024 10:29:50 +0000 Subject: [PATCH] Update public/content/content.json --- public/content/content.json | 4 ++-- 1 file changed, 2 insertions(+), 2 deletions(-) diff --git a/public/content/content.json b/public/content/content.json index e4c42f4..e0903fd 100644 --- a/public/content/content.json +++ b/public/content/content.json @@ -300,8 +300,8 @@ "project_is_on_going": true, "imageLink": "imgs/thumbnails/LA-lernenModell.png", "keywords": ["Learning Analytics", "Feedback", "Dashboard", "Student-centered"], - "description_en": "Ongoing research in the KNIGHT project’s Learning Analytics work package introduces an innovative framework for designing feedback systems in Learning Analytics (LA), harmonizing technical, psychological, and educational dimensions. By creating learner-centered environments, this framework enhances student engagement, motivation, and academic success while addressing the limitations of existing LA tools through alignment with cognitive and motivational theories.", - "description_de": "Laufende Forschung im KNIGHT-Projekt im Arbeitspaket Learning Analytics stellt ein innovatives Framework für Feedback-Systeme in Learning Analytics (LA) vor, das technische, psychologische und pädagogische Dimensionen harmonisiert. Es schafft lernzentrierte Umgebungen, die das Engagement, die Motivation und den akademischen Erfolg der Studierenden verbessern und gleichzeitig die Einschränkungen bestehender LA-Tools durch die Ausrichtung an kognitiven und motivationalen Theorien angehen." + "description_en": "Ongoing research in the KNIGHT project’s Learning Analytics work package introduces an innovative framework for designing feedback systems in Learning Analytics (LA), harmonizing technical, psychological, and educational dimensions. By creating learner-centered environments, this framework enhances student engagement, motivation, and academic success while addressing the limitations of existing LA tools.", + "description_de": "Laufende Forschung im KNIGHT-Projekt im Arbeitspaket Learning Analytics stellt ein innovatives Framework für Feedback-Systeme in Learning Analytics (LA) vor, das technische, psychologische und pädagogische Dimensionen harmonisiert. Es schafft lernzentrierte Umgebungen, die das Engagement, die Motivation und den akademischen Erfolg der Studierenden verbessern und gleichzeitig die Einschränkungen bestehender LA-Tools angehen." }, "refIndex": 14, "links": { -- GitLab