Commit ba76ff2a authored by Traboulsi's avatar Traboulsi
Browse files

Update public/content/content.json

parent 4e51d75c
Pipeline #10231 passed with stage
in 13 seconds
......@@ -300,8 +300,8 @@
"project_is_on_going": true,
"imageLink": "imgs/thumbnails/LA-lernenModell.png",
"keywords": ["Learning Analytics", "Feedback", "Dashboard", "Student-centered"],
"description_en": "Ongoing research related to the KNIGHT project within the Learning Analytics work package presents an innovative integrative framework for designing feedback systems in Learning Analytics (LA), harmonizing technical, psychological, and educational dimensions. By creating learner-centered environments, this framework significantly enhances student engagement, motivation, and academic success while addressing the limitations of existing LA tools through alignment with cognitive and motivational theories.",
"description_de": "Laufende Forschung im Rahmen des KNIGHT-Projekts innerhalb des Arbeitspakets Learning Analytics präsentiert ein innovatives integratives Framework zur Gestaltung von Feedback-Systemen in der Learning Analytics (LA), das technische, psychologische und pädagogische Dimensionen harmonisiert. Durch die Schaffung von lernzentrierten Umgebungen verbessert dieses Framework erheblich das Engagement, die Motivation und den akademischen Erfolg der Studierenden, während es die Einschränkungen bestehender LA-Tools durch die Ausrichtung an kognitiven und motivationalen Theorien angeht."
"description_en": "Ongoing research in the KNIGHT project’s Learning Analytics work package introduces an innovative framework for designing feedback systems in Learning Analytics (LA), harmonizing technical, psychological, and educational dimensions. By creating learner-centered environments, this framework enhances student engagement, motivation, and academic success while addressing the limitations of existing LA tools through alignment with cognitive and motivational theories.",
"description_de": "Laufende Forschung im KNIGHT-Projekt im Arbeitspaket Learning Analytics stellt ein innovatives Framework für Feedback-Systeme in Learning Analytics (LA) vor, das technische, psychologische und pädagogische Dimensionen harmonisiert. Es schafft lernzentrierte Umgebungen, die das Engagement, die Motivation und den akademischen Erfolg der Studierenden verbessern und gleichzeitig die Einschränkungen bestehender LA-Tools durch die Ausrichtung an kognitiven und motivationalen Theorien angehen."
},
"refIndex": 14,
"links": {
......
Supports Markdown
0% or .
You are about to add 0 people to the discussion. Proceed with caution.
Finish editing this message first!
Please register or to comment